Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Korzystając z chwili wolnego czasu udałem się do Tesco mieszczącego się w SCC w Katowicach. Gdy wszedłem do sklepu zobaczyłem, że nie ma ty zbyt wielu klientów, co umożliwiało mi swobodne poruszanie się pomiędzy regałami. Bardzo szybko odnalazłem interesujące mnie produkty. Wszystko poukładane na regałach, każdy produkt opisany aktualną cenówką. Próbowałem odnaleźć kombinezon dla dziecka, ale zbytnio nie wiedziałem, gdzie jest dział ubranek dziecięcych. Zapytałem pracownika z działu odzieżowego, który na moją prośbę z uśmiechem zaprowadził mnie do odpowiedniej alejki i wskazał poszukiwany przeze mnie produkt. Byłem pozytywnie zaskoczony taką reakcją. Po zakończeniu zakupów udałem się do kasy. Trafiłem do kas samoobsługowych, w których kasy były puste. Podczas kasowania produktu okazało się, że produkt za który chciałem zapłacić nie jest odnaleziony w bazie. Poprosiłem panią pracującą w nadzorze kasowym o pomoc. Powiem szczerze, że trwało do kilka minut, ale nareszcie udało mi się zapłacić za towar. Gdyby nie sytuacja w kasie, byłbym bardzo zadowolony z zakupów w Tesco.