Opinia użytkownika: Ewelina_961
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Pojawiłam się jako klientka około godziny 15:30, niestety nikt przez dziesięć minut nie zwrócił na mnie uwagi, Panie były zajęte rozwiązywaniem jakiegoś problemu w systemie. Chciałam oddać kartę kredytową, za którą dostałam niespodziewanie dużą opłatę roczną, bez wcześniejszego uprzedzenia mnie o tym fakcie, jednak Pani poinformowała mnie,że przy okazji otrzymania nowej karty otrzymałam cennik i otrzymanie go jest jednoznaczne z potwierdzeniem. Przyznam byłam nieco zaskoczona, ale problem zaczął się wtedy, kiedy Pani zaczęła dzwonić na infolinię w celu zastrzeżenia karty, myślałam , że jest inna infolinia dla pracowników Banku , jednak okazało się , że nie i trwało to bagatela 20 minut. Kartę w końcu oddałam, byłam niezadowolona z braku informacji, które otrzymałam. Praktycznie gdybym nie pytała to Pani nie udzieliłaby mi żadnej informacji sama. Wyszłam smutna, bo chyba nie tak powinien czuć się potencjalny klient Banku. Pozdrawiam