Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy marketu spożywczego sieci Lidl w Lublinie. Konkretnie obserwacja odnosi się do sklepu przy ulicy Jana Pawła II. Przed sklepem w gablocie umieszczona była aktualna gazetka w formie plakatu. Szyby w gablocie były czyste. Również szyby w drzwiach wejściowych były czyste. Podłoga w strefie wejścia byłą czysta. Przy wejściu na halę sprzedaży był stojak z gazetką z aktualną ofertą promocyjną. Gazetka była też dostępna dla klientów przy kasach a także za linią kas na stojakach przy oknie. Podłoga w pierwszej alejce jak i we wszystkich innych była czysta i utrzymana w należytym porządku. W sklepie prowadzona jest rozbudowa o nową piekarnię. Jednak rozbudowa ta nie utrudnia jakoś znacząco robienia zakupów. Zwężona została jedynie pa połowie swoje długości pierwsza alejka oraz przeniesione zostało w inne miejsce stoisko z pieczywem. Towary na półkach były dobrze oznakowane odnośnie cen, dodatkowo, produkty z obniżoną ceną miały wyróżniające się czerwone etykiety. Przy kasie była nie duża kolejka, ale kasjer szybko prowadził obsługę. To co mi się podoba to wprowadzona nie dawno obsługa kart zbliżeniowych, która usprawnia i przyśpiesza płacenia za drobne zakupy. Płacąc karta zbliżeniową płatność trwa bardzo krótko (o wiele krócej niż tradycyjną kartą ale też krócej i szybciej niż płatność gotówką - nie trzeba wydawać reszty.)