Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy marketu spożywczego sieci Carrefour w Lublinie zlokalizowanego przy ulicy Jana Pawła II. Na parkingu przed sklepem zauważyłem kilkanaście papierków i paragonów rozrzucanych przez wiatr po kostce brukowej. Jak się okazało był to wynik zapewne tego, że oba kosze przy wejściu do budynku były przepełnione, a śmieci z nich wypadały. Drzwi wejściowe do sklepu były czyste, to jednak podłoga zaraz pow wejściu do sklepu była brudna, poplamiona i kleiła się do butów. Przy wejściu na sklep brakowało gazetki reklamowej, stojak na nią świecił pustkami. Przy wejściu były koszyki na zakupy, były jednak one brudne i zaklejone, dlatego zrezygnowałem z brania takiego koszyka. Podłoga na dziale z owocami była w wielu miejscach mokra, śliska i brudna. Do sklepu udałem się skuszony promocją jednego z produktów z gazetki reklamowej, jednak mimo iż był to pierwszy dzień obowiązywania gazetki to produktu już nie było, a półka świeciła tylko pustkami. Produkty w sklepie były przeważnie ładnie poukładane na półkach i dobrze oznakowane odnośnie cen i nazw. Udałem się do kasy, tam działała niestety tylko jedna kasa, a kolejka była bardzo długa, mimo to w trakcie mojego oczekiwania do kasy nie została otwarta żadna inna kasa, dlatego po ponad 5 minutach oczekiwania odłożyłem zakupy i zrezygnowałem z czekania.