Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy hipermarketu Real w Lublinie. Wózki w wiacie na parkingu były dostępne, jednak były mocno zakurzone (mały zakurzone rączki). Wejście do sklepu było zadbane. Szyby w drzwiach wejściowych oraz podłoga w strefie wejścia były czyste. Po wejściu udałem się do punktomatu (w celu wydrukowania specjalnego kuponu rabatowego - zostałem poinformowany o tej promocji przez Real za pomocą sms'a). Jednak był on popsuty. To jednak była na nim kartka, że drugi sprawny automat jest obok informacji. Udałem się więc tam, punktomat był dobrze widoczny i działał poprawne. Jego obsługa jest prosta i intuicyjna. Przy wejściu na halę sprzedaży była dostępna gazetka reklamowa, jednak była ona ułożona w miejscu mało widocznym dla wchodzących klientów. I do tego ilość gazetek była niewielka, wziąłem jedną z kilku ostatnich sztuk. Zaraz za wejściem były ustawione produkty w ofercie promocyjnej z gazetki. Było tam dość ciasno (alejka główna była mocno zastawiona) jednak większość produktów w super ofercie była tam dostępna co było korzystne z punktu widzenia klienta. Podłoga w całym sklepie była czysta, produkty na półkach były ładnie i równo poustawiane oraz na ogół dobrze oznakowane odnośnie cen. Przy kasie była nie wielka kolejka, kasjerka sprawnie prowadziła obsługę i była miła oraz uprzejma. Wszyscy pracownicy posiadali firmowe stroje, które były czyste i schludne.