Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Zamówiłam nagrodę z programu jakość obsługi - bon na daną kwotę. Sposób złożenia zamówienia sprawny, wygodne jest to, że nagrodę mogłam ofiarować komuś bliskiemu podając bezpośrednio adres wysyłki. Dostaję maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia, punktów z mojego konta zgodnie z regulaminem ubywa. Powiem, że był moment gdzie ilość oczekujących obserwacji /zbierałam na konkretną nagrodę/ wprowadził chwilę niepokoju, czy nastąpi akceptacja przed czasem, bowiem miał się zmieniać katalog a obiecałam dziecku, że dorzucę mu bony do większego wymarzonego zakupu. Udało się kilkanaście minut przed czasem zamówić nagrodę. Potwierdzenie otrzymuję na maila /podany przybliżony czas wysyłki. Szkoda, że firma nie informuje, iż wysyłka została zrealizowana. W przypadku kogoś bliskiego, nie jest problemem dowiedzieć się /czekało na syna awizo po 10 dniach od zamówienia/, gdyby nagroda miała być niespodzianką dla kogoś innego niezręcznie byłoby pytać, czy doszło /bez względu jaka nagroda/, a tak miałabym pewność, że zamówienie zostało zrealizowane. Czas realizacji zamówienia uwzględniając, że jest to wysyłka pocztą poprawny.