Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Toyota Bank
Treść opinii: Chciałam założyć konto hybrydowe (rachunek rozliczeniowo - oszczędnościowy) w Toyota Banku. W tym celu wypełniłam prosty formularz kontaktowy. Po 5 dniach zadzwoniła pani z banku i zweryfikowała moje dane (musiałam podać datę i miejsce urodzenia) oraz poinformowała mnie, że nasza rozmowa jest nagrywana. Pani powiedziała, że przyjedzie kurier z umową i żebym przygotowała dla niego kopię dowodu osobistego. Powiedziała, że kurier będzie najwcześniej za dwa dni. Ustaliłyśmy dogodną dla mnie datę i godzinę jego przyjazdu. Pani zapytała, czy może mi w czymś jeszcze pomóc i się pożegnałyśmy. Zadzwonił do mnie kurier, że ma przygotowaną umowę, czeka na mnie pod domem, lecz mnie nie ma. Powiedziałam ,że wyszłam na chwilę z domu. Pan zapytał gdzie mniej więcej jestem, to on podjedzie. Umówiliśmy się w wyznaczonym punkcie miasta. Podpisanie dokumentów przebiegło bardzo sprawnie. Pan doskonale wiedział gdzie trzeba złożyć podpisy, że musi zabrać ode mnie kopię dowodu osobistego. Po podpisaniu dokumentów pan włożył przy mnie umowę w kopertę zwrotną do banku, zamknął ją i się rozstaliśmy.