Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów w Klubie Super Obserwatora, 8.10. zamówiłam nagrodę - bon Sodexo. Po chwili mailem otrzymałam potwierdzenie zamówienia nagrody z podanym czasem realizacji 21 dni.. Czekałam więc na drugiego maila informującego o wysłaniu nagrody - wcześniej już zamawiałam taki bon i był on wysyłany kurierem (co trochę mnie dziwiło, bo przecież taniej byłoby wysłać go pocztą), o czym informowano mailem dzień przed przyjazdem kuriera. Tym razem jednak nie otrzymałam maila z informacją o wysłaniu nagrody, za to dziś rano pan listonosz przyniósł mi list polecony od Vision Secret Client, a w nim była moja zamówiona nagroda. czyli firma wybrała tańszą opcję dostawy i wysłała bon listem za 3,75zł. Po otwarciu przesyłki okazało się, że tym razem otrzymałam zamiast 1 bonu na 50zł, 3 bony o mniejszych nominałach (20, 20 i 10zł), co ułatwi ich wykorzystanie podczas zakupów. Czas realizacji zamówienia nagrody wyniósł 8 dni, więc to bardzo dobry wynik.