Opinia użytkownika: elmira
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Doładowałam posiadaną telewizję n na kartę w dniu 1.10.2012 na trzy miesiące. Kwota i numer konta napewno się zgadzały, ponieważ doładowania dokonałam przy użyciu już zdefiniowanych danych z poprzednich miesięcy i nic się nie zminiło w tym czasie. Niestety do dnia 26 października br doładowanie nie zostało zrealizowane. Zadzwoniłam więc, żeby sprawdzić co się dzieje.Wcześniej wysłałam na adres e-mailowy firmy potwierdzenie przelewu. 1. Pani próbowała mi wmówić, że wcale nie zrobiłam przelewu2. Nie chciała odnaleźć w e-mailach potwierdzenia przelewu3. Twierdziła, że ona wcale nie musi przyjmować reklamacjiDopiero jak stwierdziłam, że chcę rozmawiać z jej przełożonym, to w ciągu 2 minut wszystko się wyjaśniło, znalazło się potwierdzenie, zaksięgował się przelew i usługi też "się włączyły" - zadziwiająco szybko