Opinia użytkownika: Dagmara_193
Dotycząca firmy: Amica
Treść opinii: 4 września zadzwoniłam na infolinię firmy Amica, by złożyć reklamację dotyczącą zakupionej kuchenki. Czas oczekiwania na konsultanta jest niewyobrażalny, w tle miła muzyczka, około 2 minut czekania (a pieniądze uciekają). Konsultanta była rzeczowa, wypytała o wszystkie potrzebne informacje odnośnie zakupionego sprzętu. Po zgłoszeniu problemu (piekarnik nadmiernie się nagrzewa w prawym rogu i przypala potrawy) Pani nie dowierzała i poprosiła mnie o uruchomienie piekarnika (i jednoczesne prowadzenie rozmowy) i sprawdzenie czy sprzęt w dalszym ciągu działa nieprawidłowo. Uznałam ten pomysł za co najmniej dziwny, gdyż sprawdzenie takiej wady przez telefon graniczy z cudem. Odmówiłam, po czym Pani stwierdziła, że nie jest to wada i nie ma sensu wysyłać konsultanta technicznego, chyba, że uiszczę odpowiednią kwotę pieniędzy. Podziękowałam i odłożyłam słuchawkę. Piec do dzisiaj przypala w prawym rogu, ale cóż, firma Amica ma inny pogląd na to co jest wadą w piekarniku, a co nie.