Opinia użytkownika: Dagmara_193
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Na terenie sklepu poruszało się wielu pracowników, wszyscy ubrani czysto i schludnie. W dniu wizyty miałam w planie kupno warzyw i owoców. Jakość wspomnianych produktów była w porządku, jednak ku mojemu rozczarowaniu na stoisku zabrakło woreczków nylonowych do spakowania produktów. Byłam zmuszona nakleić informację z ceną na marchewce, bananie i jabłku. W związku z powyższym pani w kasie dotykała rękami kupowanych przeze mnie owoców i warzyw, co było bardzo niehigieniczne. Z problemem braku woreczków chciałam udać się do jakiegoś pracownika, ale spieszyłam się, w związku z czym porzuciłam swój zamiar. Ceny w markecie są dość wysokie, mimo szumnych reklam w telewizji przekonujących o tanim asortymencie. Chciałam zakupić mieszankę bakaliową "Fit up!" w małej, poręcznej saszetce, którą miałam okazję zakupić w Carrefour, niestety nie znalazłam produktu w Kauflandzie. Dość irytujący jest również fakt, że wszystkie dezodoranty były otwarte (mam na myśli fabryczną "plombę" - chcąc nacisnąć spust w dezodorancie zawsze powinien być wyczuwalny opór, tymczasem w żadnym z opakowań tak nie było, co pozwala sądzić, że klienci przychodzą i każdy "otwiera" nowe opakowanie - może warto by wprowadzić testery?)Stanowisko obsługi przy kasie wyglądało czysto, ekspedientka dość wolno wykonywała swoje czynności, ale była bardzo miła i uprzejma. Popełniła błąd przy nabijaniu produktu na kasę, ale szybko go zauważyła i przeprosiła.