Opinia użytkownika: Mika_16
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Oddział mały, dwie kasy, dwie panie obsługują. Czekam dwie minuty i pani kasjerka zaprasza mnie do okienka. Podchodzę, od razu wzrok skierowałam na lewo gdzie druga pani kasjerka obsługiwała klienta, odwróciłam szybko głowę ponieważ mogłam przeczytać wszystko na komputerze pani kasjerki. Pani obsługująca mnie grzecznie spytała w czym może pomóc. Odpowiedziałam iż wracam z innego oddziału banku gdzie chciałam wypłacić $ ale niestety bank nie posiadał $. Pani bardzo grzecznie odpowiedziała iż ich oddział jest mały i może wypłacić tylko połowę pieniążków zale zapyta kierownika czy może zrobić wyjątek. Pani kierownik przyszła, popatrzyła na mnie i bez słowa poszła otwierać drzwi kasy. Pani kasjerka wyszła za nią. Wróciła po około 3 minutach z pieniędzmi. Cała moja wizyta trwała 10 minut. Pani zapytała czy może w czymś jeszcze pomóc, po mojej odpowiedzi negatywnej, podziękowała. Wychodząc odwróciłam się, pani obsługiwała juz kolejnego klienta.