Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Kolejny raz zamawiałam leki przez internet za pomocą portalu doz.pl. Chciałam zamówić leki na przeziębienie, ale nie wszystkie były dostępne - zaczął się sezon na chorowanie. Mimo to złożyłam zamówienie na kilka produktów. Było to w środę 10.10. ok. godz. 11:00. Niedługo po złożeniu zamówienia otrzymałam mail z informacją o jego przyjęciu. Następnego dnia (czwartek 11.10.) ok. godz. 6:00 dostałam drugiego maila z wiadomością o przygotowaniu zamówienia do wysyłki z hurtowni. Przy poprzednim moim zamówieniu między wysyłką z hurtowni a dostarczeniem do apteki minęło kilka dni i byłam ciekawa jak będzie tym razem. Teraz było trochę szybciej - dziś (piątek 12.10.) ok. 18:00 najpierw dostałam maila, a po kilku minutach sms z informacją o dostarczeniu zamówienia do apteki. Portal informuje, że czas realizacji zamówienia wynosi 24-72h i tym razem się to udało.