Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Podczas zamiaru kupna obuwia męskiego- codziennie, przez 3 dni, jeździłam z moim narzeczonym do wyżej wymienionego sklepu.Posiadaliśmy zniżkę 30% i właśnie ten rabat zachęcił nas do odwiedzenia CCC.Obsługa była wobec nas obojętna, mimo iż, byliśmy klientami zdecydowanymi na buty za ponad 300 zł.Nasze wyprawy po wymarzone buty trwały 3 dni, gdyż rzekoma Pani Kierownik- zapewniała nas codziennie, że jutro będą już buty, które widzieliśmy na plakacie reklamowym.Za każdym razem, modele obuwia firmy Lasocki- były pomieszane. W kartonie, na którym stał eksponowany but- nie było właściwej pary. Sprzedawca- mimo moich próśb o pomoc- odezwał się do mnie z oburzeniem. -ZARAZ! (był zajęty rozmową o wyniesieniu śmieci....).A my czekamy... Spędziliśmy w tym sklepie godzinę, ponieważ Pani Kierownik nie była zainteresowana sprzedażą.Mam doświadczenie w handlu, ponieważ pracowałam w sklepie odzieżowym i wiem, że można poprzez system- uzyskać informację na temat dostawy.Gdy w końcu mój narzeczony uparł się na dany rozmiar, którego nie było w tym sklepie- zaproponowałam sprawdzenie '' MM ''.Pomogło. Okazało się, że następnego dnia będą mieli na stanie nasz rozmiar.Poprosiliśmy o odłożenie towaru, słysząc w odzewie, że wielka kawa się należy za jej fatygę...Osobiście jestem bardzo zdziwiona, że CCC nie posiada sklepu internetowego.Potencjalny klient nie musiałby prosić się obsługi o towar.Jestem zniechęcona do tej firmy; drugą zniżkę oddałam bratowej. Nie mam ochoty na zakup kolejnej pary obuwia.(Z resztą, z reklamacją podobno również są problemy...)