Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Wchodząc do punktu zauważyłam, że przed wejściem, w wiatrołapie jest czysto - nie leżą żadne papierki czy inne śmieci. Na sali - także panował ład. Przy wejściu przywitała mnie miła pani i po wskazaniu mojego celu wizyty - przekazała do pracownika banku. Doradca ubrany był w strój biznesowy - spodnie, koszula, marynarka krawat, w stonowanych szarych kolorach. Miał identyfikator. Doradca zaproponował mi coś do picia i wskazał usługę, która mnie interesuje. Doradca przedstawił usługę dokładnie ,ale używając żargonu bankowego, więc często musiałam prosić o wyjaśnienie. Często także na moje szczegółowe pytania musiał szukać odpowiedzi w swoich materiałach reklamowych. Wyszłam z oddziału nie podpisując umowy - nie uwierzyłam, że wszystkie dane zostały mi prawidłowo przedstawione.