Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy karty klienta YVES ROCHER. Podczas porządków odnalazłam swoja kartę klienta yves rocher. Nie używam jej systematycznie, generalnie bardzo sporadycznie aby nie rzec wcale. Podczas ostatnich zakupów w sklepie tej sieci zmieniła mi pani naklejkę z tyłu karty i wbiła nową datę pomimo, ze nie robiłam zakupów upoważnionych do nabicia pieczątki. Tak trochę bez sensu ponieważ od 4.08. zaczęła się ważność zbierania moich pieczątek na pierwszym poziomie. Nie zrobiłam w tym dniu zakupów na kwotę premiowaną 1 pieczątką ( czyli na 10 zł) czyli po zeskanowaniu można było według mnie zostawić starą naklejkę. Karta kiedyś dawała rabaty i korzyści, ale teraz są one mało opłacalne ponieważ muszę wydać min. 200 zł aby zamknąć poziom 1 i otrzymać drobny kosmetyk lub przejść do poziomu 2. Jak policzyć ile muszę wydać i jaki to jest rabat na kosmetyk np za 3 poziom to żadna atrakcja,.Sam wygląd karty jest po prostu nijaki z kodem kreskowym i numerem karty oraz logo sklepu. pomimo, że fanką programów lojalnościowych nie jestem to znam jednak wiele bardziej korzystne programy od tej karty.