Opinia użytkownika: Błażej_78
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Dwa tygodnie temu zgłaszam do naprawy gwarancyjnej wieżę stereo. Nie działał odtwarzacz płyt kompaktowych. Przy przyjmowaniu reklamacji dowiedziałem się, że mogę sprawdzić status rozpatrywania reklamacji poprzez internet i dodatkowo dostać bezpłatnego sms-a. Wybrałem drugą opcję jednak, że dziś upływał termin oddania sprzętu wczoraj sprawdziłem w internecie, że sprzęt jest gotowy do odbioru. Z domu wyjeżdżałem wcześnie rano i dobrze, że dowiedziałem się, że mogę odebrać wieżę odebrać bo wziąłem ze sobą zlecenie. Około godziny 10 doczekałem się jednak sms-a z potwierdzeniem, że sprzęt jest do odbioru. Po 13 podjechałem do sklepu RTV AGD w Komornikach . Podszedłem do pracownika na sali, któremu przekazałem dokument potwierdzający reklamację. Odpowiedział, że mam chwilę poczekać po czym z zaplecza przyniósł sprzęt. Z własnej inicjatywy sprawdził go a nawet zwrócił uwagę na rysy na obudowie. Spytał, czy były wcześniej. Kiedy odpowiedziałem, że nie zaczął badać obudowę stwierdzając z ulgą, że na obudowie założono folie ochronną. Poinformował mnie o wymianie lasera, spakował do kartonu dokumenty potwierdzające wykonaną naprawę i pożegnał się. Kolejny raz przekonałem się, że na tej sieci można polegać.