Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Ciągłe problemy z wyłączającym się dekoderem Cyfrowego Polsatu i blokowaniem kanałów sprawiły, że infolinię tego dostawcy stawiam na samym szczycie czarnej listy jakichkolwiek infolinii, z którymi miałam do czynienia. Czas oczekiwania - bez względu na porę dnia - nigdy nie był niższy niż 20 minut, najdłużej czekałam na połączenie 45 minut. Do tego jakiekolwiek porozumienie się z pracownikiem w kwestii tak prostej jak ilość zgłoszeń dotyczących tego konkretnego problemu, była niemal niemożliwa. Nie dość, że wpisanie w formularz podawanych przeze mnie danych zajmowało mnóstwo czasu, to ciągle słyszałam, że problem zostanie rozwiązany do pół godziny. Po kilku godzinach, kiedy ponownie udawało mi się dobić do konsultanta, pełen zdziwienia głos oznajmiał, że to przecież niemożliwe i że mamy się uzbroić w cierpliwość. Sytuacja powtarzała się kilkanaście razy. Rachunki za telefon do infolinii były horrendalnie wysokie, a i tak większość z tego było jedynie oczekiwaniem na połączenie z konsultantem, bo problemów nie sposób było rozwiązać. Summa summarum po kilkunastu dniach (w sumie) wyłączonej możliwości odbioru programów, wywalczyliśmy miesięczny darmowy dostęp do VOD. Tak więc za to plus. Ale ile nerwów i niesnasek nas to kosztowało nim sytuacja powróciła do normy, szkoda słów.