Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Umówiłam się z ojcem w Castoramie, mieliśmy kupić kilka rzeczy, między innymi coś do naprawy przeciekającego dachu na działce. W sklepie było czysto, panował tam porządek, dzięki odpowiednim oznaczeniom szybko znaleźliśmy potrzebny nam dział. Gdy staliśmy we właściwej alejce i przyglądaliśmy się asortymentowi z własnej inicjatywy podszedł do nas pracownik (ubrany w strój firmowy) i zapytał czy może nam pomóc. Ojciec powiedział czego szukamy, na co mężczyzna zadał nam kilka dodatkowych pytań, zapytał między innymi z czego dach jest zrobiony itp. po czym zaproponował odpowiedni preparat, wskazał na różnice między kilkoma dostępnymi. Bardzo przypadła mi do gustu taka kompetentna i zainteresowana klientem obsługa. Kolejki do kas były średniej długości, obsługa szła sprawnie. Kasjerka była uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych.