Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_1407

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Dziś odwiedziłam placówkę Pko Bp w Szamotułach i jestem wysoce zniesmaczona i rozczarowana zachowaniem się doradcy Renaty J. Godzina 08.40 usiadłam w kolejce do doradcy przede mną juz obsługiwana jedna osoba, mężczyzna, który załatwiał sprawy związane z kredytem, chcąc niechcąc słyszałam całą rozmowę ponieważ warunki przy tym akurat stanowisku nie pozwalają na zachowanie dyskrecji, czekałam cierpliwie, aż pan przede mną zakończy swoją wizyte, w tym czasie przyszła jakaś inna pani i usiadła w tej samej kolejce co ja. Minęło 40 minut godzina 9.20 a ja nadal czekam, w tym czasie trzy stanowiska doradcze obok puste - tzn brak obsługi, w tym czasie doradca poprosił pana który ubiegał się o kredyt o zajęcie miejsca na fotelu dla oczekujących, wstałam myśląc, że teraz moja kolej, natomiast doradca poinformował mnie, że teraz ta pani, która przyszła po mnie bo była umówiona - nadmienię, że czekałam 40 minut, a nigdzie nie ma informacji, że trzeba być umówionym na rozmowę z doradcą. Kiedy doradca obsłużył ową panią, która przyszła po mnie ( co trwało następnych 10 minut), poprosił z powrotem tego pana, który załatwiał kredyt, tak więc po prawie godzinie oczekiwania na obsługę wyszłam z NICZYM, straciłam tylko czas.Nadmieniam, że przeprowadzana obok obsługa kasowa przebiegała szybko i sprawnie, trzy panie kasjerki, numerki wyczytywane przez automat, natomiast obsługa doradcy pozostawia wiele do życzenia, podczas mojego prawie godzinnego posiedzenia nikt do mnie nie podszedł, nikt nie zainteresował się w jakiej sprawie oczekuję. Wygląd personelu i sali bez zastrzeżeń