Opinia użytkownika: Ewelina_858
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Wybrałam się na zakupy do sklepu OBI. Po wybraniu produktów, które mnie interesowały (czyli drzwi i płytek) udałam się do kasy. Tam okazała się, że wybrane prze zemnie płytki mają zupełnie inną cenę w systemie niż na cenówce na ekspozycji. Osoba z obsług po sprawdzeniu ceny na wystawce i w systemie stwierdziła, że jest różnica w cenie. -Ktoś nie dopilnował zdjęcia starej ceny w dziale z płytkami. Powiedziałam, że skoro to nie z mojej winy jest ten problem (tylko z niedopilnowania kogoś z pracowników) chcę kupić płytki w tej cenie -która widnieje na sklepie. Różnica na ilości, którą ja chciałam zakupić to około 150zł. Pracownik zaproponował mi rabat. I w końcu udało mi się zakupić płytki w interesującej mnie cenie.