Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mastor
Treść opinii: Potrzebowałam uszczelki do cieknącego kranu. Najbliżej miałam do Mastora, więc tam udałam się celem dokonania owego zakupu. Market jest duży, więc nie wiedziałam, gdzie skierować swoje kroki, zatem postanowiłam zapytać sprzedawcę. Pani odpowiedziała, że miejscem jej pracy jest kasa, więc nie może mi pomóc. Zignorowała mnie i dalej piła swą kawę (na stoisku z artykułami do malowania wnętrz, które od kasy jest nieco oddalone). Niestety, nie zauważyłam nikogo innego z obsługi sklepu, więc takie potraktowanie mnie jako klienta zniechęciło mnie do dalszych poszukiwań - postanowiłam zrezygnować z zakupu. Na pozór wydaje się, że sklep jest przestronny, duży i przyjazny, jednak taki sposób obsługi sprawił, że kolejnym razem wybiorę się do dalej zlokalizowanego marketu, a Mastora ominę z daleka.