Opinia użytkownika: lecrocbeno
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zainteresowany zakupem jednego z produktów z kategorii Małe AGD sprawdziłem jego dostępność w wybranym przeze mnie sklepie na stronie internetowej euro.com.pl. Okazało, że produkt znajduje się w magazynie sklepu, więc udałem się na zakupy. Na miejscu okazało się, że przedmiot rzeczywiście jest dostępny w systemie, ale fizycznie go w sklepie nie ma. Pracownik sklepu nie był w stanie wyjaśnić mi dlaczego tak jest, ale polecił zamówienie przez sklep internetowy z dostawą do domu lub do sklepu. Zaznaczam, że w obu przypadkach do ceny należy doliczyć koszty przesyłki (ok. 15 zł do domu i ok. 5 zł do sklepu). Wybrałem tę drugą opcję i zamówiłem produkt tego samego dnia przez sklep internetowy. W wyznaczonym dniu odbioru otrzymałem jeszcze potwierdzającego e-maila z informacją, że towar jest gotowy do odbioru. Odbioru dokonałem bezproblemowo. Poza małym zamieszaniem ze stanem magazynowym salonu, transakcję i obsługę RTV EURO AGD oceniam wysoko