Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Bank odwiedziłam, aby wpłacić pieniądze na konto, oraz wyjaśnić wątpliwości, dotyczące karty kredytowej. Na witrynie lokalu widoczny plakat, informujący o nowej ofercie kredytowej, a we wnętrzu wyeksponowane dodatkowe informacje o promocjach kont, kart kredytowych i lokat bankowych. Wnętrze czyste i zadbane. Do stanowiska nie było kolejki, obsługiwały dwie panie, ubrane w białe koszule. Podchodząc do pierwszego okienka, Pani przywitała się i zapytała w czym pomóc. Poprosiłam o wpłatę na konto określonej kwoty. Po zweryfikowaniu moich danych i wydaniu potwierdzenia wpłaty, kasjerka zapytała czy jeszcze w czymś może pomóc. Poprosiłam wówczas o wyjaśnienie moich wątpliwości. Pani bardzo skrupulatnie odpowiedziała na wszystkie moje pytania, upewniając się, czy aby na pewno zrozumiałam. Sprawa została wyjaśniona, więc podziękowałam, pożegnałam się i wyszłam. Obsługa kompetentna i życzliwa. Dba o swojego klienta i podchodzi do każdego z dużym profesjonalizmem.