Opinia użytkownika: l7uki
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Wizyta w banku w celu zrobienia z jednego konta żony, jednego wspólnego konta, dlaczego tak? Ponieważ w bank ING jest zdecydowanie lepsza oferta co mnie już na starcie miło zaskoczyło. Kiedy weszliśmy do Banku było sporo ludzi, nie wszystkie okienka funkcjonowały, na szczęście są numerki i kolejności jest łatwo zachować, widać że miejsce było zadbane, odpowiednio przystosowane na przybycie klientów. Jedynym minusem było to że czas oczekiwania to 30 minut jednak przy takiej liczbie osób jaka była, było to przystępne. Podeszliśmy do Pani Agnieszki, wesoła uśmiechnięta, ubrana w standardowy strój banku, ciemne włosy, pani nosiła również okulary czarne takie ala panterka ramki. Przedstawiliśmy naszą prośbę pani, niestety nie było możliwość aby z konta żony zrobić 2 osobowe konto, ale pani doskonale sobie poradziła ponieważ zaproponowała bardzo szybko, możliwość osobnych kont z pełnym dostępem małżonka, przedstawiła ofertę, między innymi: logowanie w koncie internetowym widok dwóch kont (mój i małżonki), możliwość stworzenia kart dla małżonka, upoważnienie małżonka do dysponowania środkami na koncie, darmowe przelewy między kontami, konta 2 ale mniej więcej o coś takiego chodziło. Pani prosto i szybko przedstawiły zasady ofert konta Direct, wydrukowała niezbędne dokumenty (upoważnienia, umowa it) udostępniła promocję wyboru karty ze wzorem dla młodych. Po około 40min w pełni usatysfakcjonowani wyszliśmy z banku, z podziwem dla pani. Jednak w poniedziałek pani zadzwoniła z wielkimi przeprosinami że dała nam zły dokument i czy można go im zwrócić, oczywiście się zgodziłem, fakt było to uciążliwe ale pani prezentowała wysoki poziom kultury i zainteresowania klientem, więc za dwa dni wróciłem do Banku, kolejka nie była mała, jednak pani gdy się tylko zorientowała że jestem w Banku i chce oddać dokument, przeprosiła na chwilkę klientów i podeszła do mnie, z uśmiechem się witając i przepraszając za swój błąd.