Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Tego dnia ok. godz. 19:00 odebrałam telefon z numeru zastrzeżonego. Dzwoniła pani z ING Banku. Konsultantka przedstawiła się i powiedziała, że dzwoni do mnie jako stałej klientki banku z ofertą ubezpieczenia karty płatniczej od kradzieży karty i ubezpieczenia gotówki. Pracownica mówiła spokojnym tonem głosu, miała miły głos i nie była nachalna. Na początku rozmowy nie byłam zbyt przekonana do tego produktu. Konsultantka odpowiedziała na moje pytania i miała argumenty do moich zastrzeżeń oraz poinformowała, że w każdej chwili mogę zrezygnować z tego ubezpieczenia karty. Po wysłuchaniu wszystkich argumentów zdecydowałam się na przystąpienie do tego ubezpieczenia i konsultantka najpierw miło podziękowała mi za podjęcie decyzji, a później odczytała formułki polisy ubezpieczeniowej, na które musiałam wyrazić zgodę. Po kilku dniach otrzymałam listem z ING Banku potwierdzenie zawarcia tego ubezpieczenia, o czym również pracownica infolinii poinformowała mnie w czasie rozmowy. Ogólnie oceniam bardzo dobrze profesjonalizm konsultantki i przyjazne podejście do klienta.