Opinia użytkownika: Mateusz_741
Dotycząca firmy: PROVIDENT
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię by otrzymać 'pożyczkę' i Pani z infolinie wstępnie powiedziała, że mogę ją otrzymać. Oznajmiła też, że w kolejnym dniu skontaktuje się ze mną przedstawiciel firmy. Do tego momentu wszystko przebiegało w porządku ( wyraźny sygnał połączenia, brak zakłóceń, odgłosów innych pracowników w tle rozmowy, miło brzmiący głos pani konsultant). Problemem była osoba pani przedstawiciel handlowy firmy. Nie zachowywała ona jakichkolwiek ( nawet tych niskich) standardów obsługi i marketingowego podejścia do klienta. Oto jej główne wady w obsłudze mnie, jako klienta :- niezachowywanie terminowości umówionych rozmów, dzwoni kiedy chce.- gdy już łaskawie się dodzwoni, jest niemiła, nie grzeszy inteligencją oraz znajomością zasad dobrego zachowania się ( dzwoni 'trasy', , czy tez jak sama mówiła ' z drogi do innego klienta'.- daje bezsensowne ultimatum typu ; nie będę na Pana czekać, nie mogę nic więcej dla Pana zrobić , proszę brać co jest lub szukać kogo innego.- obarcza mnie winą za zabieranie jej czasu bo nie jestem zdecydowane na fatalne warunki pożyczki.Obym w życiu spotkał jak najmniej takich ludzi. Oczywiście nie zaakceptowałem jej oferty i już ta Pani się do mnie nie odzywała.