Opinia użytkownika: Karolina_1407
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Według mnie bank przyjazny klientowi postanowiłam jakis czas temu założyc tam konto wspólnie z mężem pani która mnie obsługiwała naprawde dwoiła się i troiła żeby zaspokoić wszelkie moje ewentualne wątpliwości przedstawiła ofertę rzetelnie i co najwazniejsze uczciwie nie pominęła żadnej opłaty, zaproponowała mi naprawdę dobre konto idealnie dopasowane do moich potrzeb, kiedy przyszłam po uprzednim umówieniu się przez telefon pani miała dla mnie przygotowane wszytskie dokumenty, szczegółowo odpowiedziała na moje pytanie. W dniu dzisiejszym poszłam zrealizowac wpłatę mała kolejka, bardzo dyskretna i szybka obsługa, tuż po wejściu pani natychmiast zainteresowała się w czym mi pomóc, placówka robi bardzo przyjazne wrażenie wnętrze czyste, i zadbane, kącik dla dzieci ciekawie wyposażony ( klocki, kredki, kolorowanki, dywanik imitujący drogę), świetnym rozwiązaniem jest tez stanowisko internetowe dla klientów, obsługa ubrana według standardów- stonowane kostiumy, garnitury, staranne uczesanie, brak zbędnych ozdób,każdy pracownik posiadał identyfikator.