Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Do oddziału udałem się, by zmienić adres korespondencyjny oraz zrezygnować z ubezpieczeń na dwóch kredytach ratalnych, które posiadam. Zastałem bardzo czystą placówkę oraz elegancko ubranych i sympatycznych pracowników. Jedna z pań wstała z krzesła i zaprosiła mnie do stanowiska.Przedstawiłem swój problem i doradca spytała mnie najpierw, czy raty spłacam w Santander Consumer Bank czy Santander Consumer Finanse. Wyjaśniła, że kilka miesięcy temu nastąpił podział, co oceniam niekorzystnie, bo okazało się, że jeden kredyt ratalny mam w SC Bank, drugi - w SC Finanse. Przez to załatwiłem jedynie połowę ze swoich spraw. Obsłużono mnie jednak bardzo sympatycznie i bezproblemowo, z uśmiechem i kontaktem wzrokowym. Na koniec doradca poradziła, gdzie mogę znaleźć placówkę SC Finanse i dodała, że rezygnację z ubezpieczenia mogę też wysłać pocztą.Obsługę w placówce oceniam wzorowo. Ogólną ocenę obniżam ze względu na niedogodność wprowadzoną przez zarząd SC związaną z rozłamem banku i uniemożliwienie załatwienia wszystkich spraw w jednym miejscu.