Opinia użytkownika: Piotr_1810
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: dzisiaj zadzwoniła mnie pracownica BZ WBK i przypomniała o zbliżającym się terminie wygaśnięcia promocyjnych ubezpieczeń związanych z kartą oraz przedstawiła inne oferty. Plusy: - pracownica zadzwoniła z tego samego numeru, z którego dzwoniono do mnie już kilkakrotnie- miałem numer zapisany w telefonie i miałem pewność, że dzwoni rzeczywiście Bank,- pracownica zapytała mnie o to czy mogę poświęcić jej 5 minut na rozmowę,- pracownica pytała mnie czy znam zasady oferowanych mi produktów promocyjnych, gdy odpowiedziałem twierdząco nie traciła czasu na ich wyjaśnianie. - w sposób rzeczowy ale nie nachalny przedstawiła ofertę kontynuowania ubezpieczeń związanych z kartą kredytową.Rozmowa trwała mniej niż 5 minut, a więc pracownica zmieściła się w deklarowanym czasie. Minusy: jeden - korzystam intensywnie z tej karty, a pracownica na wstępie rozmowy zapytała mnie czy już skorzystałem trzy razy... Zastanowiło mnie to, czemu pracownica rozmawiając ze mną nie ma podglądu na moje transakcje z bankiem. Przez to pytanie miałem wrażenie przypadkowości tej rozmowy.Ale poza tym rozmowa przebiegła profesjonalnie. Więc zasłużone +5.