Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Zajrzałam do sklepu Deichmann, żeby zobaczyć co jest ciekawego w sprzedaży. Na bramkach wejściowych do sklepu były przyklejone plakaty z godłem Jakość Obsługi i hasłem Lider Sprzedaży 2012r. Wewnątrz sklepu było kilkoro klientów, a przy kasie 3-osobowa kolejka. W sklepie było przyjemnie chłodno. Moja uwagę przyciągnęły szaliki i apaszki, powieszone na stojakach w kilku miejscach sklepu. Był tu też dosyć duży wybór torebek. Znalazłam szalik, który mi się spodobał i obejrzałam go dokładnie czy nie jest gdzieś zaczepiony lub nadpruty. Zauważyłam, że na jednym boku chusty nitka jest rozwarstwiona, jakby niedokończona przez maszynę. Podeszłam z tą chustą do kasy i zapytałam pracownicę czy jest może drugi taki sam szalik w tym kolorze, bo ten ma niedoróbkę. Pani odpowiedziała, że jest tylko to co w sklepie, ale ponieważ to była wada fabryczna, uzyskałam rabat od ceny. Pracownica była miła i uśmiechnięta. Sprawnie wykonała transakcję i zapakowała zakup do reklamówki.