Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Jeszcze do niedawna przesyłki kurierskie były zarezerwowane tylko dla właścicieli firm i to nie wszystkich, a tych całkiem dużych. Popularyzacja tych usług spowodowała pojawienie się na polskim rynku samoobsługowych paczkomatów, czynnych całą dobę. Moja obserwacja dotyczy jednego z tych miejsc, ulokowanych obok hipermarketu Tesco w Rybniku. Paczkomat to kolumna z zamykanymi półkami, trochę podobna do marketowych przechowalni bagażu, z tą różnicą, że na środku jest monitor dotykowy. Sceptycznie nastawiona podeszłam do urządzenia i zaczęłam postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na monitorze. Paczka była w rozmiarze B (paczkomaty przyjmują trzy rozmiary przesyłek). Wybrałam odpowiednie gabaryty, uiściłam opłatę za pomocą karty płatniczej i włożyłam przesyłkę do półki, która się otworzyła. Po kilkunastu minutach otrzymałam sms z informacją, że paczka została prawidłowo nadana. Ogromnym plusem tego typu przesyłek jest brak potrzeby opisywania przesyłek - otrzymują one numer nadawczy w momencie umieszczenia ich w skrytce. Nie trzeba nawet pamiętać adresu odbiorcy, wystarczy podać jego numer telefonu i paczkomat najbliżej jego miejsca zamieszkania. Pełna wygoda i swoboda wysyłania i odbioru przesyłek. Niskie koszty od 7,99 do 12,99 i szybkość w załatwianiu formalności. Monitor i wydawane polecenia przejrzyste, graficzno-opisowe. Gwarantowany czas przesyłki to dwa dni robocze i tak też było w przypadku mojej paczki. Ceny jak najbardziej konkurencyjne w porównaniu z PP czy kurierami zamawianymi online.