Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_2399

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: Jestem oburzona postawą doradców, z którymi miałam dziś nieprzyjemność się spotkać w placówce bankowej Credit Agricole w Toruniu. Ponieważ zdecydowałam się na podpisanie umowy na konto osobiste na odległość a kurier nie zabrał kserokopii drugiego dokumentu potwierdzającego moją tożsamość, w tym wypadku prawa jazdy osoba dzwoniąca od Państwa z banku poleciła mi udanie się do placówki banku, by osoba tam pracująca przefaksowała brakujący dokument na podany numer faxu. Najpierw udałam się do placówki przy ulicy Grudziądzkiej w Toruniu, gdzie czekałam 20 minut na obsługę ponieważ jedyna obsługująca pani podawała przepisy na dania dietetyczne Pani, którą niby obsługiwała. Gdy weszłam do placówki nie usłyszałam nawet dzień dobry. Gdy w końcu przyszła moja kolej usłyszałam, że fax jest nieczynny, że ona pierwszy raz słyszy o czymś takim i w ogóle była bardzo niemiła.Siedziała do mnie na początku bokiem, robiąc coś w komputerze a potem tyłem szukając czegoś w torebce. Poprosiłam o podanie adresu innej placówki, dosłownie z łaską mi go podała. Udałam się więc do drugiej placówki przy Czerwonej Drodze w Toruniu. Nie powitano mnie. Opisałam Pani po co przyszłam, a ta odpowiedziała, że ona nie zrobi takiego faxu, że ona po raz pierwszy słyszy by był wymagany drugi dokument potwierdzający tożsamość i skąd w ogóle ona ma wiedzieć, że ja nie kłamię, bo nie ma mnie w systemie. Po raz drugi przedstawiłam jej sytuację, przytoczyłam rozmowę z konsultantem i poprosiłam o ponowne sprawdzenie, czy nie ma moich danych w komputerze. Pani łaskawie sprawdziła i znalazła. Zaczęła coś mówić pod nosem, skąd w ogóle mam numer faksu – znów opowiedziałam Pani o rozmowie z konsultantem. Na to odpowiedziała mi że przecież mogłam założyć takie konto w placówce, “że sobie też wymyśliłam przez kuriera”. Spędziłam w Państwa placówkach dziś ponad 2 godziny, obsługa jest nieuprzejma, ewidentnie brakuje im podejścia do klienta a ponadto nie znają podstawowych procedur- zadałam pytanie odnośnie konta – 10% Pani musiała poszukać odpowiedzi w notatkach. Miałam uczucie, że Panie tam pracujące robią mi “wielką łaskę” tym, że mnie obsługują. Nie wiem czy to przypadek, że w dwóch placówkach tak zostałam obsłużona. Zaczynam zastanawiać się nad likwidacją konta w Państwa banku ponieważ jestem oburzona poziomem obsługi w placówkach.