Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jestem bardzo niezadowolona z telefonów jakie otrzymuję ze strony firmy Ornage.Kończy mi się umowa na abonament i w związku z tym dzwonią do mnie z ofertami. Kiedy odebrałam telefon, pani po krótkim ustaleniu mojej tożsamości, zaproponowała że przedstawiciel ma dla mnie specjalną ofertę na przedłużenie umowy. Zapytała o adres i termin, kiedy ktoś może mnie odwiedzić. Zapytałam czy to konieczne, bo nie mam ochoty by jakiś obcy człowiek wkraczał do mojego domu. Pani mi na to, że tylko w ten sposób może mi przedstawić właśnie tą specjalną ofertę. Zirytowana taką sytuacją powiedziałam, że w takim razie nie przedłużam umowy. Pani podziękowała za rozmowę i się wyłączyła. Wydaje mi się, że w Polsce jest tyle salonów Orange, że to właśnie tam powinno się załatwiać takie formalności. Nie rozumiem sensu tworzenia nowych miejsc pracy i zatrudniania osób, za które płacą tak naprawdę abonenci. Zamiast ciąć koszty - ciągle je zwiększają. Nie rozumiem też dlaczego jedna firma ma aż 3 różne oferty dla każdego - jedna w salonie, jedna na str www a jeszcze inna u przedstawiciela. Dla mnie to jest totalne nieporozumienie.