Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Obserwacja dotyczy zakupu biletu poprzez system internetowyPrzede wszystkim dobre rozwiązanie dla osób, które chcą zakupić bilet u tego przewoźnika bez osobistego udawania się na dworzec. Dla pewności czy dany kurs jest daję poprzez wyszukiwarkę datę wyjazdu, miejsce wyjazdu sprawnie otrzymuję wyniki interesujących mnie kursów w danym dniu. Chciałam zakupić bilet normalny, widzę, że dalej nie ma możliwości zakupu tzw. biletu z ulgą dla rodzica, gdy podróżujemy z dziećmi w wieku szkolnym. Postanawiam sprawdzić ceny poszczególnych relacji i tutaj coś, co kiedyś działało sprawnie po wprowadzeniu nowego wyglądu strony swoją funkcję utraciło. Możliwość podglądu ceny na danej relacji jest tylko wtedy, gdy zaloguję się na konto i zakupię bilet /jest tzw. możliwa zapłata w ciągu kilku minut po wybraniu biletu/. Tym sposobem, by dowiedzieć się o ceny poszczególnych relacji o danych godzinach muszę kupić trzy różne bilety, nie opłacać przez około 15 minut - jest rezerwacja i mogę dopiero porównać (ceny różne).Kilkanaście minut zbędnej zabawy, by w końcu dowiedzieć się jakie są różnice. Sama procedura zakupu w dalszej części sprawna. Intercity wprowadziło tzw. możliwość edycji danych pasażera /imię i nazwisko/ do wystawionego biletu. Nie ma potrzeby podawania numeru dokumentu tożsamości, tak jak do tej pory było, gdy chcieliśmy zakupić bilet dla siebie bądź też dla innego podróżnego. Jedyna zmiana pozytywna w systemie.