Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Walor
Treść opinii: Prawdziwie fachowe „naciąganie” klienta spotkałam w tym zakładzie, gdzie zostawiłam dwa telefony do naprawy – jedyną usterką jaką w jednej komórce - LG, podobno usuną pracownik to było zdjęcie simloka, który miałam zdjęty od ponad roku i telefon funkcjonował jak należy. W drugim telefonie – Nokia, nie było usterek. Zapłaciłam 20 zł za to, że nic mi w nich nie zrobiono. Mógł mi powiedzieć, że za przegląd i wtedy byłoby OK. a nie wmawiając, że simlok blokował kartę, która wcześniej działała bez zarzutów. Gdyby nie fakt, że dwa telefony miałam do odebrania, zostawiłabym mu ten LG, nie płacąc nic. Taki z niego fachowiec, że nie umiał mi powiedzieć – karta sim jest uszkodzona (tego dowiedziałam się później). Placówka wyglądała bez zarzutów, czysto, elegancko i subtelnie, tylko to ustrzegło Walor przed maksymalnym „minusem” bo zasługuje na 5, reszta do bani, choć wiele pozytywów o tej placówce słyszałam, sama jakoś nie miałam szczęścia doświadczyć, no jeśli nie wspomnieć kulturalnej postawy pracownika w zachowaniu.