Opinia użytkownika: Małgorzata_1897
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Wybrałam się, by zakupić mikrofon, bądź słuchawki z mikrofonem. Planowałam kupić coś taniego, żeby w późniejszym czasie zmienić zakupione akcesoria na coś lepszego. Wydawało mi się, że wybór powinien być spory. Po wejściu do sklepu zastałam dwie osoby w punkcie obsługi klienta zajęte własnymi sprawami. Postanowiłam poszukać na własną rękę, niestety zagubiłam się między półkami. Przez dłuższą chwilę szukałam jakiegoś pracownika, który pomógł by mi znaleźć to, czego szukałam. W końcu natrafiłam na pana, który zapytany o słuchawki bądź mikrofon wskazał mi tylko kierunek i nie zaproponował dalszej pomocy. Zdana na siebie poszłam szukać odpowiedniego działu, w którym znalazłam tylko laptopy. Kręciłam się tam przez dobre dziesięć minut nadal nie mogąc znaleźć słuchawek bądź mikrofonów. Pracownik, którego poprosiłam wcześniej o pomoc zniknął, więc udałam się do punktu obsługi klienta. Siedziały tam dwie osoby, gdy zapytałam, czy mógłby mnie ktoś zaprowadzić do odpowiedniego działu - poproszono mnie, bym poczekała. Na szczęście była to tylko chwila i w końcu ktoś pokazał mi odpowiednie miejsce.Niestety okazało się, że słuchawki są w cenie wyższej niż oczekiwałam, więc poprosiłam o pokazanie mi mikrofonów. Oferta była nijaka, do wyboru miałam dwa mikrofony - które znajdowały się w zupełnie innym dziale, niż słuchawki - na szczęście jeden był w cenie która mi odpowiadała, więc nie wyszłam z pustymi rękoma.Podsumowując na zakupie interesującej mnie rzeczy spędziłam 2 minuty - nie było nawet nad czym się zastanawiać, ze względu na mały wybór - straciłam za to około 20 minut szukając odpowiedniego działu bądź osoby, która mogłaby mi wskazać ten dział.