Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Dziś rozmawiałem telefonicznie z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu. Od lat jestem ich Klientem, korzystającym z cyfrowego dekodera TV satelitarnej. W dniu dzisiejszym odebrałem połączenie, podczas którego Pani z infolinii CP proponowała mi skorzystanie z Moblilnego internetu LTE. Pozytywem rozmowy było to, iż na samym początku zapytano mnie, czy MOGĘ ROZMAWIAĆ, co nie zawsze jest standardem. Dlatego też zdecydowałem się wysłuchać, co Pani ma do zaoferowania. Dalsza część rozmowy przebiegała w ten sposób, iż byłem przepytany z jakiego internetu o jakich parametrach i cenie korzystam. Następnie zaproponowano mi droższą usługę od obecnej i próbowano wszelkimi argumentami - nie wsłuchując się w artykułowaną odmowę z mojej strony - namówić mnie na skorzystanie z oferty, która kompletnie mi nie jest potrzebna. Oceniam kompetencje Pracownicy na 3+, ponieważ znała proponowaną ofertę, która to oferta była dość atrakcyjna. Negatywnie oceniam zachowanie pracownika, ponieważ za wszelką cenę dążyła ta osoba do sprzedaży, nie słuchając moich argumentów i wydłużając niepotrzebnie rozmowę do kilkunastu minut.