Opinia użytkownika: Piotr_1810
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: próba zakupu przez internet biletu z przesiadką na dwa pociągi tego samego przewoźnika (dwa skomunikowane ze sobą pociągi TLK). Sama próba zakończyła się fiaskiem. PKP IC nie sprzedaje przez internet biletów na pociągi z przesiadką a więc musimy się fatygować do kasy (nie można też kupić samej miejscówki- w przeciwieństwie do Przewozów Regionalnych- gdy się np. obawiamy, że nie będzie miejsc w TLK z całkowitą rezerwacją miejsc a nie możemy akurat iść do kasy po bilet....). I to jest duży minus dla PKP IC. Ale chciałbym podkreślić wysoką jakość obsługi klienta jakiej doświadczyłem. Mianowicie wysłałem w tej sprawie do PKP IC zapytanie emailowe o godzinie 23.30.... i jeszcze tej samej nocy - ok. 1.45, czyli ok. 2h po wysłaniu mojego zapytania- już miałem odpowiedź na emailu. I to jest duży plus dla PKP IC, nie sądziłem, że uzyskam odpowiedź tej samej nocy. Dlatego za ofertę (sprawną sprzedaż internetową biletów na pociągi bezpośrednie i za szybki proces zwrotu środków w przypadku rezygnacji z przejazdu, ale z drugiej strony za brak możliwości zakupu biletów na pociągi tego przewoźnika na trasie z przesiadką oraz a brak możliwości zakupu tylko miejscówki) - daję +2. Ocena łączna strony- +4.