Opinia użytkownika: Piotr_1810
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Standardowa wizyta na stacji paliw połączona z zakupem hot dogów i kawy. Pomimo wczesnej pory na stacji był duży ruch. Zarówno przy dystrybutorach paliwa jak i wewnątrz sklepu było czysto. Do każdego stanowiska kasy po 3 osoby. Niestety na jednym nie działał terminal do obsługi kart, co spowodowało kumulację kolejni przy drugiej kasie. Obsługę przy kasach prowadziły dwie panie ubrane w strój służbowy. Obsługę prowadziły uśmiechnięte. Kontakt wzrokowy utrzymywały z klientami. Zwroty grzecznościowe jak najbardziej były stosowane. Pracownica, która mnie obsługiwała zauważyła, że podczas opiekania bułka pękła (nieznaczące pęknięcie o długości pewnie ze 3 cm). Pomimo kolejki i dużej liczby klientów zwróciła na to uwagę, zapytała mnie czy to mi nie przeszkadza. Wręczając mi hot-doga ponownie zwróciła moją uwagę na to pęknięcie, żebym się nie ubrudził sosem. Dzięki temu uważam, że pracownicom Orlenu w Płotach naprawdę zależało na satysfakcji klientów i w mojej ocenie obsługa była prawidłowa.