Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Szyld banku jest bardzo dobrze widoczny z ulicy, potrzebowałem zaledwie kilku sekund aby zlokalizować wejście do środka. Moim zadaniem było zrobienie wpłaty na swój rachunek bankowy. Wewnątrz znajdowało się dwóch panów - obaj przy oddzielnych stanowiskach, ponadto obaj ubrani elegancko, w ładne niebieskie koszule nawiązując jednocześnie do kolorystyki ogólnie przyjętej przez bank. Zostałem poproszony o podejście do drugiego stanowiska, w którym siedział już pan czekający na klientów. Jasno i czytelnie odpowiadał na zadawane przeze mnie pytania, prośby np. o okazanie dowodu osobistego formułował w sposób grzeczny i nienachalny. Po podpisaniu dowodu wpłaty otrzymałem imienną wizytówkę z numerem telefonu, pod który mogę zgłosić się z frapującym mnie pytaniem. Całość trwała ok. 5 minut.