Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: W ostatnim czasie dwukrotnie dzwoniłam na infolinię Plusa za każdym razem w sprawie innego problemu. Pierwszym problemem były darmowe minuty do sieci Plus, które nie dodały się po załadowaniu konta - przypuszczałam, że wina leży po stronie abonenta (osoby z mojej rodziny), który zbyt późno doładował telefon (kiedy upłynął termin ważności konta) i dlatego darmowe minut się nie dodały. Postanowiłam o to jednak dopytać na infolinii Plus co jest powodem nie dodania darmowych minut. Po wybraniu numeru, a następnie rozmowy z konsultantem przez odpowiedni przycisk usłyszałam komunikat, że średni czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta wynosi ponad 5 minut i że można oczekiwać na jego zgłoszenie się lub wybrać taką opcję, że konsultant oddzwoni kiedy będzie dostępny. Postanowiłam czekać, oczekiwanie trwało rzeczywiście ponad 5 minut. Potem porozmawiałam z konsultantką, która była zaangażowana w problem. Dwukrotnie prosiła żebym poczekała i w tym czasie nie słyszałam żadnych dźwięków w słuchawce. Potem potwierdziła, że rzeczywiście konto zostało doładowane zbyt późno. Jednocześnie zapewniła, iż po kolejnym doładowaniu darmowe minuty zostaną dodane i tak też się stało. Z drugim problemem zadzwoniłam wczoraj - inna osoba z mojej rodziny chciała uruchomić usługę "No limit do wszystkich sieci", jednak usługa po wklepaniu kodu okazywała się niedostępna. Tym razem nie usłyszałam komunikatu ile wynosi średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, czekałam ok. 10 minut. Pan, który ze mną rozmawiał, szybko i trafnie odpowiedział na moje pytanie. Powiedział, jaka inna promocja koliduje z promocją "No limit..." i jakim kodem można ją wyłączyć. Powiedział też pokrótce jak uruchomić promocję "No limit..." i był gotowy odpowiadać na kolejne pytania, jednak wiedziałam już wszystko co chciałam i podziękowałam. Pracownicy infolinii są bardzo uprzejmi, poświęcają odpowiednio dużo czasu klientowi, nie odczuwa się żeby chcieli szybko zakończyć rozmowę. Ich odpowiedzi na problemy są trafne i jasne. Po każdej rozmowie z pracownikiem infolinii dzwoni pewien numer. Po odebraniu słychać głos automatu, który zachęca do wypełnienia krótkiej ankiety poprzez 2 przyciski telefonu. Za każdym razem biorę udział w ankiecie. Można odpowiedzieć m.in. na pytania czy jesteśmy zadowoleni z usług Plusa, z rozmowy z konsultantem i z czasu oczekiwania na rozmowę. Odebrane połączenie jest oczywiście darmowe. Ogólnie jestem zadowolona z infolinii, tylko czas oczekiwania (oba wykonywałam w godzinach wieczornych) pozostawia dużo do życzenia, dlatego nie wystawiam maksymalnej oceny. Nie jest to jednak duża wada jeśli problem nie jest pilny, bo za połączenie nie są naliczane opłaty za każdą minutę, tylko jest jednorazowa opłata (niespełna 2 zł) za połączenie niezależnie od czasu jego trwania, a podczas oczekiwania na połączenie można się zająć czymś innym.