Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Nie wiem, kto podpisuje się pod tak „genialnymi pomysłami” odnośnie wprowadzania nowych zasad zamieszczania obserwacji. Czy zasługę przypisuje sobie zarząd, dyrekcja, prezes a może są jacyś inni wspaniałomyślni doradcy. A zatem uważam, że stare zasady selekcjonowania i zróżnicowania punktacji obserwacji było znacznie korzystniejsze. Teraz wszystkie obserwacje zamieszczane są z automatu i punktowane na 3. Ze zwłoką wprowadzane są tylko te, które dotyczą małych przedsiębiorstw. Myślę, że wiele osób by się ze mną zgodziły. Poza tym, Jakość Obsługi jako firma mogłaby zaproponować kilku osobom (tu mam na myśli osobom zamieszczającym obserwacje) czytanie i zróżnicowanie punktowania tych że obserwacji. Bo to nie żaden problem nabijać sobie punkty, tylko zobaczymy jak to długo potrwa. Bo mam wrażenie, że ta strona stała się za bardzo masowa i coraz mnie wiarygodna. Niestety.