Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: INEA
Treść opinii: Z Inei mam kablówkę i internet. Do tej pory bardzo chwaliłam tę firmę, między innymi za obsługę i szybkość reakcji, niestety ostatnie zdarzenia spowodowały, że zmieniłam zdanie. Zauważyłam, że nie mam dostępu do kilku kanałów telewizyjnych, w tym do tych, które oglądam najczęściej. Zadzwoniłam więc na infolinię, aby wyjaśnić tę kwestię. Poproszono mnie o wyjęcie karty z dekodera, włożenie na nowo, konsultantka sprawdziła coś o siebie i poinformowała mnie, że w ciągu godziny programy powinny zostać włączone. Minęło pół dnia, nic się nie zmieniło, zadzwoniłam więc ponownie. Tym razem powiedziano mi, że programy powinny "wrócić" w ciągu 24h. Nie nastąpiło to, zadzwoniłam po raz kolejny, znowu usłyszałam informacje o 24 godzinach. Przy kolejnym telefonie dowiedziałam się, ze usterka jest zgłoszona do działu technicznego, przy następnym konsultant ponowił zgłoszenie, potem znowu, poinformowano mnie, że przekazano to kierownikowi i ktoś z działu technicznego się ze mną skontaktuje. Minęło już około 1,5 tygodnia (może dłużej) i nic się nie zmieniło. Dostępu to programów nie mam, żaden kontakt ze strony Inei nie nastąpił. Napisałam też reklamację mailem, zobaczymy czy to coś pomoże.Do Inei się w każdym razie zraziłam i gdy będzie się zbliżał termin zakończenia umowy rozejrzę się za innym dostawcą usług.