Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Witam;) Wczoraj, późnym popołudniem byłam na zakupach w Tesco w celu zrobienia zakupów, ale to jest oczywiste. Chcąc dokonać subiektywnej oceny zauważyłam zarówno plusy i minusy działania tej placówki. Zacznę od tych dobrych cech, a należą do nich mianowicie: uprzejmość personelu w stosunku do klienta, ich schludny wygląd- co w niektórych placówkach pozostawia wiele do życzenia oraz chęć udzielenia wszelkich wskazówek, które klient potrzebuje w danym momencie- potwierdzam na własnym przykładzie. Przejdę teraz do tych gorszysz stron, przez które dany sklep traci w oczach potencjalnych klientów. Należy do nich m.in. długie oczekiwanie w kolejce do kasy zwłaszcza w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w weekendy. Jestem stałą klientką tego marketu od 2 lat i wiem to z wielokrotnego czekania w takich właśnie kolejkach. Moim zdaniem wynika to z usytuowania sklepu w pobliżu szpitala oraz wielu budynków wydziałowych Uniwersytetu Łódzkiego- min 5 takich placówek ma niecały kilometr do marketu, co zachęca studentów do robienia w nim zakupów. Zarówno studenci jak i okoliczni mieszkańcy nie lubią marnować czasu na staniu w kolejce, zwłaszcza gdy nie wszystkie kasy są otwarte i tak często dzieje się w powyższym Tesco. Jest to również wynikiem tego, ze ci sami pracownicy wykładają towar i są odpowiedzialni za obsługę kas, a jest to trudne do pogodzenia zwłaszcza w godzinach wzmożonego ruchu, że tak to nazwę. Moją sugestią mająca na celu usprawnienie pracy w tym sklepie było by zatrudnienie dodatkowych pracowników, pełniących konkretna funkcję , co wiadomo wiąże się z dodatkowymi kosztami lub mniej kosztownym rozwiązanie, czyli zatrudnienie serwisantów odpowiedzialnych za wykładanie towaru, powiedzmy 3 razy w tygodniu. Sama kiedyś pracowałam w innym hipermarkecie i wiem jak to wygląda od wewnątrz, dlatego dla usprawnienia pracy przydatny jest podział obowiązków. Tyle z mojej strony odnośnie obserwacji tego konkretnego Tesco. Dziękuje;)