Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wybrałem się do salonu PLUS GSM w celu zapoznania się z przygotowana dla mnie ofertą o której zostałem poinformowany telefonicznie. Tuż przed wejściem do salonu zdziwił mnie fakt, iż na drzwiach wejściowych nie było informacji do której czynny jest punkt w dni powszednie. Podczas oczekiwania na zainteresowanie moja osobą (trwało to około 3 min.) spostrzegłem, że w jednej z gablot brakowało atrapy jednego z telefonów (zamieszczony był tylko opis jego parametrów). Po zaproszeniu mnie do stanowiska sprzedaży doradca klienta jasno i czytelnie przedstawiła mi ofertę przygotowana przez sieć PLUS GSM. Bardzo dobrze orientowała się w tematyce zarówno planów taryfowych jak i specyfikacji telefonów. Przy tym była bardzo sympatyczna i życzliwa. Zaproponowała mi dwa modele telefonów komórkowych oraz dwa alternatywne możliwe do wyboru abonamenty. Rozmowa przeprowadzona była dla mnie językiem zrozumiałym. Z powodu braku dowodu osobistego nie mogłem podpisać umowy więc Pani zaproponowała mi, że odłoży dla mnie telefon do dnia następnego. Poprosiła mnie o numer telefonu aby następnego dnia potwierdzić moją wizytę. Pani pożegnała mnie na stojąco. W czasie przedstawiania mi oferty rozpraszał mnie chaos i bałagan panujący na biurku oraz przynajmniej trzy nie piszące długopisy. Chętnie powrócę do tego salonu w przyszłości.