Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Piotr_1810

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: rozmowa sprzedażowa, kontakt ze strony mBanku. Przedstawiciel mBanku zadzwonił do mnie w celu przedstawienia oferty kredytowej. Był bardzo uprzejmy, zapytał czy dysponuję czasem na krótką rozmowę. Poinformował, że jego tożsamość mogę sprawdzić na infolinii mBanku, z czego nie skorzystałem. Duży plus dla mBanku za to, że jak dzwoni do klienta na wskazany przez niego numer telefonu to nie żąda podawania żadnych (poza potwierdzeniem tożsamości) danych w celu identyfikacji klienta. Rozmowa była bardzo rzeczowa, pracownik banku przedstawił mi pierwszą ofertę i nie namawiał do decyzji tylko zapytał co o niej sądzę. Gdy poinformowałem , że nie jestem nią zainteresowany, ponieważ posiadam ten produkt w innym banku, przedstawił korzyści związane z produktem mBanku i zaproponował przeniesienie go do mBanku. Następnie przedstawił kolejne dwie propozycje i pytał co o nich sądzę (nie namawiał do zakupu). Pomimo że nie skorzystałem z żadnej z przedstawionych ofert pracownik pozostał nadal zachowywał się kulturalnie- nie wyczułem zniecierpliwienia ani złości. Uważam, że rozmowa została przeprowadzona profesjonalnie. Pracownik mBanku wciągając mnie w dyskusję na temat oferty zamiast namawiania do zakupu spowodował, że podczas rozmowy czułem się komfortowo.