Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Obserwacja dotyczy usług mbanku poprzez stronę internetową. Piałam o tym już kiedyś,nic się nie zmieniło w temacie. A odpowiedzi pod obserwacjami , ze strony pracownika banku nie na temat. Nie znam drugiej placówki, która tak sobie igra z klientów. W każdym miesiącu gdy przychodzi weekend jest komunikat na stronie, że w nocy nie będą akceptowane transakcje, nie będzie dostępu do usług itd. Ile można sprawdzać system techniczny i czytać ten sam komunikat, że przerwa techniczna, bowiem trwają prace w usprawnieniu systemu. Zdaję sobie sprawę, że takie sytuacje muszą mieć miejsce, ale nie co kilka tygodni. Po drugie bank ma dane sms klientów, dane mailowe. Nie każdy w dane dni zagląda na stronę banku i wie o takim komunikacie. Niemiłym zaskoczeniem jest sytuacja, gdy chcemy wtedy np. zapłacić za jakąś usługę i transakcja jest niemożliwa /ot zwykła stacja benzynowa, zakupy w necie, restauracja itp/. O gotówce też nie ma co marzyć, bo nie działa wtedy nic. A pora zakończenia - niedziela godz. 9.30... , dla kogoś, kto dzień zaczyna wcześnie jest to zwykła blokada przez kilkanaście godzin środków i dostępu do własnego konta.Na forum banku nie jedna osoba o tym pisała, bank zagadkowo milczy, zmienia regulaminy i ściąga coraz wyższe opłaty. Druga uwaga, pamiętam czasy gdy przelew przychodzący z obcego banku - pierwszą sesją pojawiał się około 9 rano na koncie. Obecnie jest to po godz. 13.30. Potem można z własnego konta zdefiniować coś, co nie zawsze wyjdzie w danym dniu. Czyli zwykła blokada środków, zdarzająca się zazwyczaj nagminnie w piątek lub dzień przedświąteczny. coraz gorsza jakość za duże opłaty.