Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu: czysto, towary z znacznymi obniżkami, ustawione zaraz przy wejściu zachęcają do kupna. W zasięgu ręki dostępna gazetka informacyjna. W oczy rzucają się reklamy promocyjnych produktów. Moją obecność zauważają kolejno pracownicy ochrony oraz pracownicy działu obsługi klienta usytuowanego zaraz po prawej stronie. Półki zastawione towarami. Pracownicy sklepu zajęci obsługą klientów, ewentualnie przy stanowiskach działowych.Po wejściu w alejkę z poszukiwanym sprzętem zostałem zauważony przez pracownika działu. Pracownik podszedł w przeciągu kilkunastu sekund. Przywitał się na wstępie. Strój pracownika schludny, zgodny z ze schematem ubioru innych pracowników więc przyjmuję, że i zgodny z procedurami. Identyfikator z imieniem odwrócony uniemożliwiając poznanie imienia.Rozmowa: pracownik wypytał o potrzebę zakupu, odbiorcę sprzętu. W zadawanych kolejno pytaniach uzyskał szereg informacji potrzebnych do zaproponowania odpowiedniego sprzętu. Zachowanie pracownika dawało do zrozumienia, że jestem słuchany i rozumiany. Pracownik był uśmiechnięty i w pewni rozwiewał moje wątpliwości. Przedstawił mi 3 propozycje z których każda została zaprezentowana i przetestowana. W dalszym ciągu poprawiał identyfikatora, niemniej udało mi się poznać imię dzięki „pomocy” innego pracownika, który zwrócił się do mojego rozmówcy po imieniu. …Na koniec przy pomocy telefonu komórkowego zainicjowałem scenę, typu „muszę wyjść, dokończymy później”. Pracownik uśmiechnął się, podziękował i zaoferował swoją pomoc w przyszłości.