Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Do Castoramy udałem się, żeby kupić płytki do kuchni. Asortyment jeśli chodzi o glazurę był bardzo szeroki i każdy znalazłby coś dla siebie i swojego portfela. W sklepie było bardzo czysto, pracownik non stop jeździł urządzeniem do mycia podłóg. Jednak obsługa w Castoramie pozostawia wiele do życzenia. Wybrałem płytki i chciałem, żeby ktoś podszedł i znalazł odpowiednią ilość płytek dla mnie. Podszedłem do pracownika, który strasznie długo rozmawiał przez telefon, stałem obok niego dłuższą chwilę, po czym pracownik odszedł i poszedł sobie gdzieś. Podszedłem do informacji i zapytałem, czy ktoś przyjdzie na ten dział, żeby wydać mi te płytki, pracownik powiedział, że trzeba szukać pracownika na dziale. Czekałem tam łącznie ok 15 minut, w pewnej chwili chciałem już zrezygnować z zakupu, jednak musiałem kupić te płytki i zaczekałem. Przyszedł pracownik i wydał mi te płytki. Natomiast pracownica przy kasie była bardzo miła i uprzejma.